دسترسی کارمندان دولت به پرونده الکترونیکی خود
نوشته شده توسط : اپراتور

تهران - معاون راهبردي منابع انساني، معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور گفت: كارمندان دولت تا پايان سال جاري به پرونده الكترونيكي خود دسترسي پيدا مي‌كنند.

'هاجر تحريري نيك صفت' در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، با اشاره به ايجاد 'پورتال كاركنان دولت' توسط معاونت توسعه مديريت، افزود: ‌پرونده الكترونيكي كاركنان دولت شامل اطلاعات كارگزيني،‌ پرونده آموزشي و اطلاعات بيمه‌اي بر روي اين پورتال قرار مي‌گيرد.

وي اظهار داشت: پورتال كاركنان دولت هم اكنون در حال طراحي و به روز رساني است و با راه‌اندازي آن هر كارمندي مي‌تواند بصورت آنلاين (برخط)‌ به اطلاعات پرونده الكترونيكي خود دسترسي داشته باشد.

وي افزود: علاوه بر خود كارمند،‌ مديران مربوطه نيز امكان دسترسي به پرونده كاركنان را خواهند داشت، ولي ميزان دسترسي به اين پورتال و پرونده كاركنان متناسب با سطوح مديريتي متفاوت است.

به گفته‌ي تحريري نيك صفت، در زمان حاضر كاركنان وزارتخانه مسكن و تعاون بصورت آزمايشي به پرونده الكترونيكي خود كه فقط شامل اطلاعات كارگزيني است، دسترسي دارند.

معاون راهبردي منابع انساني در مورد مزاياي راه‌اندازي پورتال كاركنان دولت، گفت: دسترسي به آمار دقيق كاركنان دولت و اطلاع از شرايط آنها از مزيت‌هاي عمده اين پورتال محسوب مي‌شود.

تحريري نيك صفت، گفت:‌ متاسفانه آمار دقيقي از كاركنان دولت در اختيار نداريم كه اين موضوع باعث شده تصميم‌گيري و برنامه‌ريزي‌ها در رابطه با نيروي انساني از دقت لازم برخوردار نباشد.

وي در مورد تفاوت در آمار كاركنان دولت گفت: شفافيت لازم در مورد آمار كاركنان دولت وجود ندارد، آمار دستگاه‌هاي اجرايي، آمار معاونت برنامه‌ريزي رئيس جمهور و آمار خزانه با هم تفاوت دارند.

معاون راهبردي منابع انساني، تشكيل پرونده الكترونيكي براي كاركنان دولت را يك انقلاب اداري عنوان كرد و افزود: ايجاد پورتال كاركنان دولت و تشكيل پرونده الكترونيكي براي تمام كارمندان موجب دقت در تصميم گيري و شفافيت در مسايل مالي مي‌شود.

نيك صفت تصريح كرد: دسترسي آسان مديران به پرونده و وضعيت كاركنان، علاوه بر كمك در اتخاذ تصميم،‌ منجر به رعايت عدالت در رفتارهاي سازماني مي‌شود.

وي افزود: از سوي ديگر كارمندان نيز مي‌توانند با دسترسي به پرونده الكترونيكي از ميزان امتيازات آموزشي، مرخصي مانده و وضعيت بيمه‌اي خود مطلع شوند و نواقص احتمالي پرونده را به دستگاه مربوطه منعكس كنند.

 




:: بازدید از این مطلب : 870
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
جواد محمدزاده در تاریخ : 1389/11/14/4 - - گفته است :
سلام همكار عزيز لينك شما در سايت ما موجود است اگه امكانش هست ما رو لينك كنيد . ضمنا همه اپراتورهاي يزد قرارداد مستقيم بستند .
پاسخ:همکار گرامی آدرس شما لینک شد.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: